Oferta
O przedszkolu
Przedszkole Muzyczne Rubik Music School
Zadzwoń do nas i sprawdź aktualne promocje!
Zapraszamy do kontaktu z Dyrekcją wybranej placówki.
Pierwsze przedszkole niepubliczne w Warszawie, w którym kładziemy nacisk na rozwój sfery społeczno-emocjonalnej u dzieci poprzez bogaty program zajęć muzycznych w ramach czesnego. Projekty muzyczno-artystyczne, komponowanie, rytmika, to zajęcia, które zdecydowanie wpływają na samoświadomość dziecka.
Nasze przedszkolaki doskonale poruszają się w nomenklaturze muzycznej dzięki zastosowaniu metody Lidii Bajkowskiej. Oprócz zajęć muzycznych, nasi nauczyciele realizują program MEN w oparciu o specjalnie przygotowane scenariusze, które pozwalają rozbudzić wyobraźnię dziecka, jego ciekawość oraz zainteresowanie sztuką.
Dwujęzyczność naszej placówki pozwala na stworzenie świetnych warunków adaptacyjnych dla dzieci z zagranicy, które nie mówią jeszcze po polsku. Ponadto, stosowane metody do nauki języka angielskiego pozwalają na mimowolne przyswajanie słownictwa w życiu codziennym.
Nasi podopieczni mają również możliwość nauki gry na instrumentach zarówno podczas lekcji grupowych jak i indywidualnych, które mogą zostać dodatkowo organizowane pomiędzy zajęciami edukacyjnymi realizowanymi w programie przedszkola. Codziennie prowadzimy zajęcia ruchowe, adaptacyjne, muzyczne i językowe. Stosujemy zróżnicowane materiały i techniki do doskonalenia zdolności motorycznych dzieci.
Nasze prywatne przedszkole muzyczne to doskonały sposób na naukę na najwyższym poziomie podczas nieustającej zabawy. Nasze Pierwsze Przedszkole zlokalizowane jest na warszawskim Mokotowie, a kolejne dwa na warszawskiej Ochocie.
Placówki dysponują wspaniałymi bezpiecznymi placami zabaw i posiadają monitoring. W okolicy naszych przedszkoli dostępne są miejsca parkingowe dla rodziców (Mokotów – miejsca prywatne na strzeżonym parkingu, Ochota – miejsca ogólnodostępne).
Zajęcia adaptacyjne w Przedszkolu Rubik Music School
Zapraszamy na zajęcia wprowadzające w świat innowacyjnej edukacji. Adaptacja w naszych żłobkach i przedszkolach jest zawsze dopasowana do potrzeb dziecka.
Optymalny proces adaptacji:
DZIEŃ 1: Dziecko przychodzi o ustalonej godzinie na godzinę zajęć w towarzystwie rodzica
DZIEŃ 2: Próbujemy powtórzyć schemat pierwszego dnia bez udziału rodzica
DZIEŃ 3: Powtarzamy dzień drugi wydłużając pobyt dziecka na zajęciach do max. 3 godzin
W pierwszej fazie adaptacji wychowawca grupy wyznacza schemat adaptacji dla danego dziecka. Rodzice otrzymują pełne wsparcie od naszej kadry tak, aby ten trudny proces był spokojny zarówno dla dziecka jak i rodzica.
Podczas zajęć dzieci mają okazję brać udział w przygotowanych przez nas zabawach poznawczych, umuzykalniających oraz zajęciach języka angielskiego. Każde nasze spotkanie jest zawsze pełne uśmiechu i radości, dzieci poznają placówkę, uczą się współpracy w grupie oraz samodzielności.
Prowadzimy zajęcia wspierające rozwój mowy, motoryki małej, koordynacji ruchowej oraz rozwój intelektualny. Dzieci uczestnicząc w zajęciach, mają okazję rozwijania swoich umiejętności oraz zainteresowań.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres
e-mail wybranej placówki z podaniem imienia i nazwiska oraz wieku dziecka.
Język angielski
W Rubik Music School zajęcia językowe wypełnione są kreatywnymi aktywnościami, dzięki którym dziecko z przyjemnością odkodowuje język angielski.
W naszych placówkach pracują nauczyciele polskojęzyczni i anglojęzyczni. Dzieci przez cały dzień otoczone są dwoma językami zarówno podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych jak i warsztatów czy zabawy swobodnej.
Metoda odkodowywania języka
Każdy język posiada własny, unikatowy kod językowy. Jest to swoiste równanie matematyczne, które po to aby płynnie posługiwać się językiem należy prawidłowo rozwiązać. Idąc tropem prawidłowego rozwoju mowy na zajęciach z wykorzystaniem metody odkodowywania języka dziecko w naturalny sposób zaczyna prawidłowo przyswajać i swobodnie używać języka angielskiego.
Wszystko co z nauką związane jest u nas podane w atrakcyjnej formie zabawy i okraszone dużą ilością piosenek i zabaw muzycznych.
Nie jest to zatem tylko zwykłe osłuchanie się z językiem obcym, czy przyswojenie kilku słówek lub piosenek po angielsku. Dzięki nam dziecko stawia solidny fundament językowy.
Globalne czytanie w języku angielskim (metoda RUN – Repeat Understood Name)
Istotnym elementem metody odkodowywania języka jest wczesna nauka czytania w języku angielskim. Język tworzy się wówczas w umyśle dziecka od słowa przeczytanego do wypowiedzianego – słowo początkowo odczytane przez dziecko jest inspiracją do samodzielnego wypowiedzenia (użycia w komunikacji). Nauka globalnego czytania w języku angielskim jest naśladowaniem etapów nabywania mowy: powtarzania (repeat), rozumienia (understood) oraz nazywania (name), czyli samodzielnego czytania.
Dzięki wczesnej nauce czytania w języku angielskim dziecko:
– uniknie błędów w pisowni wyrazów w języku angielskim
– uczy się czytania ze zrozumieniem
– rozwija język, a co za tym idzie poszerza swój potencjał intelektualny
– odczuwa sukces i wiarę we własne możliwości
– jest świetnie przygotowane do nauki w szkole
W ramach czesnego realizujemy również program warsztatów w całości prowadzonych w języku angielskim :
- „What a wonderful World”– niezwykła podróż dookoła świata, spotkanie z różnorodnością przyrody ze wszystkich stref klimatycznych oraz z kulturą i sztuką z najodleglejszych zakątków kuli ziemskiej. W ramach zajęć prowadzone są warsztaty i laboratoria, na których dzieci przeprowadzają doświadczenia przyrodnicze.
- „Cooking the Music” – warsztaty kulinarne dla każdego, kto chciałby spróbować, jak smakuje np. walc. Zajęcia polegają na wspólnym przyrządzaniu pyszności z wykorzystaniem różnorodnych składników i przypraw z całego świata. Inspiracją do przepisów kulinarnych tworzonych przez dzieci są utwory muzyczne. Warsztaty powstały według autorskiego pomysłu. Są prowadzone w języku angielskim, przy akompaniamencie ciekawej muzyki. Dzieci poznają egzotyczne i tradycyjne smaki. Na koniec każdych zajęć mogą same ocenić efekty swojej pracy, a także poczęstować nimi rodziców.
EMYS – Robot edukacyjny
Wprowadzenie robota EMYSa do procesu nauczania podkreśla nasze zaangażowanie w innowacyjne metody nauczania i kształtowania u dzieci kluczowych umiejętności przyszłości.
EMYS tworzy środowisko zanurzenia językowego, w którym dzieci mają możliwość regularnego i interaktywnego kontaktu z językiem angielskim.
To sprzyja naturalnemu przyswajaniu języka i rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych. EMYS umożliwia personalizację procesu nauczania, dostosowując poziom trudności i tempo nauki do potrzeb każdego dziecka. Dzięki temu zapewniamy efektywną i dostosowaną do indywidualnych predyspozycji edukację językową. Interakcja z robotem wspiera nie tylko rozwój językowy, ale również umiejętności miękkie takie jak współpraca, kreatywność i samodyscyplina, co jest nieocenione w przygotowaniu dzieci do przyszłych wyzwań. EMYS angażuje dzieci w interaktywne gry, piosenki i zadania edukacyjne, co sprawia, że nauka staje się przyjemnością i motywuje do aktywnego uczestnictwa.
Muzyka
Aby nie zniechęcać dzieci do muzyki, nie wprowadzamy ich od razu w tryby tradycyjnego kształcenia artystycznego. Na to będzie jeszcze czas – w szkole.
Chcemy pokazać Państwa dzieciom możliwości jakie daje obcowanie z muzyką i świetnymi nauczycielami. Chcemy dać im powody do tego, aby w przyszłości słowo „muzyka” kojarzyło im się z czymś wyjątkowym, ciekawym i radosnym. Nikt do końca nie wie, jakim talentem obdarzona jest jego pociecha, dlatego zawsze warto dać dziecku szansę na jego odkrycie. Niezależnie od tego, jaką drogą pójdą w przyszłości Państwa dzieci, zawsze będzie im towarzyszyła wyjątkowa wrażliwość na muzykę i inny, doskonalszy sposób postrzegania świata. Muzyka może stać się też pasją lub hobby na całe życie. Być może okaże się, że Państwa dziecko ma wielki talent, który otworzy mu drogę do bycia genialnym kompozytorem, piosenkarką czy słynnym muzykiem. Jeśli droga Państwa dziecka będzie inna, to z pewnością profil naszego przedszkola fenomenalnie wpłynie na dzieci w sferze emocjonalno-społecznej. Nauka muzyki gwarantuje również efektywne doskonalenie umiejętności matematycznych u dzieci.
Z tych wszystkich powodów – nieodłącznym elementem każdego dnia spędzonego w Przedszkolu Rubik Music School, oprócz zabawy i nauki, jest muzyka. W ramach czesnego realizujemy szereg zajęć według autorskiego pomysłu. Zajęcia te pomogą dzieciom w kształtowaniu zainteresowań i pozwolą na rozwój ich indywidualnych talentów.
Zajęcia realizowane według autorskiego pomysłu Piotra Rubika to warsztaty Mała Orkiestra oraz Mali Kompozytorzy. Zajęcia wykorzystujące elementy tradycyjnych zabaw rytmicznych, metody aktywnego słuchania muzyki według Batti Strauss oraz metody C. Orffa. Na zajęciach dzieci mają niepowtarzalną okazję zagrać na instrumentach z różnych stron świata. Podstawowym celem zajęć jest wykształcenie w nich poczucia rytmu, wrażliwości muzycznej, a także pokazanie w jaki sposób muzyka może opisywać, a nawet kreować świat. Nauczanie odbywa się w oparciu o metodę Lidii Bajkowskiej, która jest jedną z najefektywniejszych i najszybszych systemów edukacji muzycznej w Unii Europejskiej, gdyż rozbudza wyobraźnię muzyczną dzieci, ich entuzjazm do dalszej nauki, oraz chęć indywidualnego rozwoju w każdym z nich. Przez personifikację siedmiu nutek Twoje dziecko bardzo szybko nauczy się liter muzyki. Będzie grało z nut proste utwory i komponowało własne muzyczne dzieła.
Codzienne zajęcia muzyczne dostosowane są do wieku dzieci i tak w zależności od grupy realizowane są: gordonki, bajkowe lekcje muzyki, projekty muzyczno-artystyczne
Zdrowe nawyki
Niezwykle istotna jest dla nas świadomość, że karmiąc małe dzieci, już dziś kształtujemy ich nawyki żywieniowe.
Wiemy, że to, co jedzą dzieci, w jaki sposób, kiedy i z kim, wpływa na kondycję ich organizmu, ale również na ich kreatywność i otwartość na nowe doświadczenia. Chęć poznawania nowych smaków, zapachów, faktur i struktur rodzi otwartość na różnorodne zmiany. Na zmiany, które nieustannie zachodzą w otaczającym środowisku – w świecie. Nasza autorska koncepcja zbilansowania wszystkich składników posiłku w oparciu o ogólnie pojęte zasady zdrowego żywienia, łącznie z wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia, jest dla nas warunkiem jakości. Czujemy sukces naszej edukacji żywieniowej, gdy dzieci jedzą dobre produkty, ale co ważne, ze smakiem.
Kuchnia naturalna
FILOZOFIA RMS - ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA W ŻYWIENIU DZIECI
Wzmacnianie odporności
- małe grupy pracujące w dużych salach,
- wentylację mechaniczną zapewniającą ciągłą wymianę powietrza o wydajności przekraczającej wymagania Sanepidu,
- używanie specjalnych środków czyszczących firmy Milton bezpiecznych dla dzieci, bezwonnych i nieuczulających,
- konsekwentne nieprzyjmowanie na zajęcia dzieci chorych (z katarem lub kaszlem),
- szczególne dbanie o higienę dzieci i wyrobienie nawyku częstego mycia rąk,
- regularne ozonowanie przedszkola, pranie wykładzin i naświetlanie ich lampami UV.
- odpowiedni dobór jakościowy posiłków i napojów,
- codzienne spacery i wycieczki, w strojach odpowiednio dobranych do pogody,
- codzienne zabawy i gry sportowe w salach i na placu zabaw,
- zapewnienie możliwości uczestnictwa dzieci w dodatkowych zajęciach sportowych.